Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

Mennyi időn belül és hogyan érvényesítheted a jótállást?

A Vype eTank Mini, eTank Sub és ePen 3 elektronikus cigaretta eszközeinkre (a továbbiakban: „Vype Eszköz”) 6 hónap jótállást biztosítunk fogyasztóink számára. A jótállási határidő minden esetben a Vype Eszköz átadásával kezdődik.

a) Vype eTank Mini és Vype eTank Sub elektronikus cigaretták tekintetében a jótállás érvényesítése
A Vype eTank Mini és eTank Sub e-cigarettáink tekintetében a jótállás érvényesítését a vásárlás helyén, tehát abban az Nemzeti Dohányboltban biztosítjuk számodra, ahol a Vype eszközt vásároltad (a továbbiakban: „Üzlet”).
A jótállás érvényesítéséhez hozd el a hibás készülékedet a jótállási jeggyel együtt az Üzletbe, és számlával, nyugtával vagy bármilyen más módon igazold, hogy a Vype Eszközt az Üzletben jótállási határidőn belül vásároltad. A Vype Eszközt nem kell az eredeti csomagolásában átadnod.

b) Vype ePen 3 elektronikus cigaretták tekintetében a jótállás érvényesítése
A Vype ePen 3 e-cigaretták tekintetében a jótállást az ügyfélszolgálaton keresztül érvényesítheted. Ha bármilyen problémát tapasztalsz, hívd fel a Vype Ügyfélszolgálatot a 0680-200-975 telefonszámon, ahol tájékoztatnak a ügyintézés további menetéről.

Milyen igényt érvényesíthetsz?

A fenti határidőn belül a jótállás keretébe tartozó hiba esetén kicseréljük a készülékedet.

Mikor lehet alaptalan a jótállási igényed?

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a Vype Eszköz részedre való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát az okozta, hogy a Vype Eszközt:
– szakszerűtlenül helyezted üzembe (kivéve, ha az üzembe helyezést mi végeztük, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a
használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza),
– rendeltetésellenesen használtad, a használati-kezelési útmutatóban foglaltakat figyelmen kívül hagytad, helytelenül tároltad, kezelted vagy rongáltad,
– elemi kár, természeti csapás érte.

Mit érdemes még tudnod?

Mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a kicserélést megfelelő határidőn belül, az érdekeidet kímélve végezzük el. Ha jogosnak látjuk az igényed, törekszünk arra, hogy azonnal, de legfeljebb 15 napon belül ki tudjuk cserélni a Vype Készüléked.
A jótállási idő kicserélés esetén újból kezdődik. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek minket terhelnek.
A jótállás nem érinti a jogszabályból eredő jogaid érvényesítését.”

A márkával, a termékekkel vagy garanciával kapcsolatos kérdéseiddel fordulj hozzánk bizalommal az [email protected] e-mail címen vagy telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 06-80-200-975 telefonszámon.

https://mindenamivype.hu/kapcsolat/

  • Dátum 2019-07-26
  • Kategória VYPE Guide