Új lehetőségek a garancia érvényesítésének módjára

Új lehetőségek a garancia érvényesítésének módjára

BA20_banner_online_1000x500_B

A kialakult helyzet kapcsán mi is minél jobban igyekszünk a higiéniai szempontokat szem előtt tartani. Éppen ezért adjuk meg a lehetőséget arra, hogy ha nyílt rendszerű Vype készülékeddel (eTank Mini vagy eTank Sub) meghibásodási problémád adódna, akkor közvetlenül az ügyfélszolgálatot van lehetőséged felhívni, akik a garanciális folyamat részeként az általad megadott címre küldenek egy új készüléket anélkül, hogy be kellene fáradnod emiatt valamelyik dohányboltba.

Mit kell tenned tehát, ha problémád merülne fel a Vype készülékeddel?

  1. Hívd fel a Vype ügyfélszolgálatot a következő telefonszámon: 06 80 200 975
  2. Mondd el részletesen a problémádat a készülékeddel kapcsolatban a munkatársunknak
  3. Ha az ügyfélszolgálatos munkatárs úgy ítéli meg, hogy garanciális cserére vagy jogosult, akkor kérlek fotózd le a blokkot, jótállási jegyet és magát a készüléket, majd a képeket küldd el nekünk az [email protected] email címre.
  4. Adj meg egy valós címet, ahova küldhetjük az új készülékedet.
  5. A készüléked 15 napon belül fog megérkezni és a hibás készülékedet nem kell visszaküldeni.

Természetesen továbbra is van lehetőséged arra, hogy személyesen a dohányboltban intézd el a készülékeddel kapcsolatos garanciális ügyintézést, bár, ha teheted, inkább élj a fenti lehetőséggel a jelenlegi helyzet miatt.

Az ügyfélszolgálat nyitva tartása: Hétfőtől-Péntekig 8:00-18:00

  • Dátum 2020-04-14
  • Kategória VYPE Guide