Blog

Változás a Vype készülékek jótállási folyamataiban

Változás a Vype készülékek jótállási folyamataiban

Tájékoztatunk, hogy 2021. április 1-től Vype eTank Mini és eTank Sub készülékeinkre jótállás körébe eső hiba esetén készülékcsere helyett a készülék vételárának visszafizetésével teljesítjük jótállási kötelezettségünket. Amennyiben a jótállás időtartama alatt (a vásárlástól számított fél év, vagy Vype Klub tagság esetén a vásárlástól számított egy év) hibát észlelsz a készülékeddel kapcsolatban, a következőt kell tenned:

  1. Hívd az ügyfélszolgálatot a 06 80 200 975 telefonszámon és részletesen írd le a problémát munkatársunknak.
  2. Amennyiben a jótállás körébe tartozik az észlelt hiba, kérünk, hogy fáradj be abba a dohányboltba, ahol a készülékedet vásároltad. A hibás készülékedet, a tartozékait és a vásárláskor kapott blokkot mindenképp vidd magaddal, ezek hiányában ugyanis nem tudjuk megtéríteni a készüléked árát.
  3. A dohányboltban egy rövid, megerősítő hívás erejéig a kereskedő újból fel fogja venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
  4. A kereskedő megtéríti a készüléked árát.

Kérjük, hogy a jótállási folyamat intézésekor fokozottan ügyelj a járványügyi előírásokra! Amennyiben kérdésed, panaszod van a jótállási folyamattal kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre a 06 80 200 975 telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen.

Az ügyfélszolgálat nyitvatartása: hétfő-péntek: 08:00-18:00